Sidor

tisdag 8 mars 2016

HM Beauty, Neo noir

3 för 2 på HM så då fick Neo noir slinka med.


Svarta krämlack är sällan spännande, men användbara. Särskilt om man pysslar med nailart eller vill ha något under ett snyggt glitterlack. Neo noir bar jag dock på egen hand ett par dagar, för jag gillar att ha svarta naglar ibland.


Jag har två lager av Neo noir på de här bilderna på grund av att jag klantade mig lite. Det är nämligen rikt pigmenterat och med aningen flödigare lager än vad jag normalt använder så kan man komma undan med bara ett lager. Det torkar fort också, så bland svarta krämlack är det här en prisvärd liten grej.


Lakrits är gott och perfekt att matcha svarta lack med. Jag stoppade inte in alla de där i munnen efter fotografering... Säger vi...

Betyg 4/5

Neo noir is a black creme, not very exiting but useful if you do nail art or want to top it with a glitter or something. Or just simply like black nails, as I do from time to time.
Neo noir is probably a one coater if you don't do too thin coats. I've used two coats here, mostly because I messed it up a bit but also because I do thin coats. It dries quickly and is a really good black creme for a good price.
Matching with licorice since I loce licorice. I might have eaten all of them after the pictures was taken.