Sidor

måndag 15 augusti 2016

Appeal4, It's sunset baby

Jag har ett par lack ovisade sedan juli, så det är bäst jag får ut dem innan jag glömmer fullständigt.


It's sunset baby är ett riktigt sommarlack! Härlig korall crelly som nästan är lite neonlysande. Kameran fick fnatt och klarade inte riktigt av att få ner rätt färg på bilderna, det drar lite mer åt rött än orange som det ser ut här. Jag skulle vilja säga att det är precis så korall som det kan bli.


Det här är tre lager med topplack. Utmärkta egenskaper att måla med och torkar snabbt.
Appeal4 köper man lättast genom Edgy polish, som just nu har sommarrea! Bland annat på vissa Appeal4.


Omöjlig att matcha med dock. Nöjde mig till slut med den här flamingon som pryder den summer edition-flaska med Malibu jag så sakteliga jobbar mig igenom.

Betyg 4/5

It's sunset baby has been waiting in the archive since July, and since it's so summery it's about time I show it.
This is a true coral crelly that almost looks a bit neon. My camera had difficulties capturing the real colour so it's more red than orange as my pictures show it. 
This is three coats with topcoat. Easy to use and dried quickly. I buy my Appeal4 polishes from Edgy polish
Impossible to match though. I made do with this flamingo that can be found of the summer edition-bottle of Malibu I'm slowly making my way through.