Sidor

torsdag 10 november 2016

Depend, #501

Mitt i snökaoset väljer jag höstlack. För det är vad jag har i otestade lådan.


#501 från Depend är en sådan där lite dammig ljunglila. Eller blåbär med mjölk, som jag tycker den liknar. Trevlig färg, men inget som ger hjärtklappningar direkt.


Två lättlackade lager med topplack. Torkade fort, Inga anmärkningar.


Matchar med glasögonfodralet som jag fick mina nya glasögon i. Glasögonen är dock röda.

Betyg 3/5

Winter outside but autumn on my nails, since all I have untested at the moment are autumn polishes.
#501 from Depend is a blueberries with milk-pyrple. Or a dusty heather purple. Pretty but nothing that gets my heartrate going.
Two easily applied coats with topcoat. Dried quickly.
Matching with the case I got my new glasses in. The glasses themselves are red though.